مهشیدمهشید، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
مهگل و مهلامهگل و مهلا، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

داستان زندگی ماه خانوما

معرفی

1400/3/13 15:58
63 بازدید
اشتراک گذاری

💙سلام ، من مهشید هستم .

من از خواهر های دیگم ۳ ساعت بزرگترم ولی چون ساعت ۱:۳۰ شب بدنیا اومدم توی شناسنامه ۱ روز بزرگترم 😁 برای همین امروز در واقع تولد من نیست ، فردا تولدمه . کارتون مورد علاقه من فروزان هست و از السا و رنگ آبی خوشم میاد.

💜 من مهگلم .

من هم فروزان را دوست دارم ولی من آنا و رنگ بنفش رو دوست دارم 🤩

اینم بگم که بعضی وقتا به من گلی هم میگن 🤫

❤️ من هم مرینتم ، شوخی کردم مهلا ام 😁

من عاشق دختر کفشدوزکیم ،قرمز و مشکی را هم دوست دارم 😍

اینم بگم که من یه گوشم به خاطر فشار زایمان چند قلویی کامل ناشنواست ولی  با سمعک شنوایی کامل دارم 🗣️

محل سکونت ما کیش هست و اسم مامان و بابام شادی و نیما هست .

وقتایی که نوشته های وبلاگ قرمزه منم ، بنفشه مهگله و وقتی آبیه مهشیده و وقتایی که مشکیه معلوم نیست کیه 😂

فعلاً خداحافظ ✋🏻

​​​​

​​​​

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

zahrazahra
3 تیر 00 15:21
سلام
3 قلوها به نینی وبلاگ خوش اومدین
منم زهرا 13 سالمه^^
مهشید جون شما یه روز کوچیکتری از خواهرات
اونا قبل ساعت 12 به دنیا اومدن بزرگ ترن
شما 14 خرداد اونا 13 خرداد
یعنی اونا بزرگ ترن یه روز^^
به وبلاگ منم اگه دوست داشتی سر بزن^^
مهگل ، مهشید ، مهلا
پاسخ
سلام عزیزم 💗 میدونم برعکس گفتم من قبل ۱۲ بدنیا اومدم 😁
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
3 تیر 00 17:04
خوش اومدید به نی نی وبلاگ 🌼❤️
مهگل ، مهشید ، مهلا
پاسخ
ممنون عزیزم 💗